dimarts, 27 de maig del 2008

Em vull equivocar


Em vull equivocar però no pinten massa bé les coses per al Barça en el terreny esportiu. Després de dues temporades del tot decebedores era necessari un crit d'alerta per part de la massa social blaugrana. Sóc un del signants de la moció de censura contra l'actual junta i espero que si més no sigui un toc d'atenció a la prepotència del senyor Laporta. Perquè és prepotent mantenir en el seu càrrec a Txiki Begistain després de constatar aquest any amb tristesa com jugadors de gran qualitat com Ronadilnho, Deco o Henry han rendit molt per sota del seu nivell. Solucions? Home, utilitzar una icona del barcelonisme com és Guardiola com a tallafocs de la crisi em resulta com a poc deshonest. Quina experiència com a tècnic té el meu admirat Guardiola per manegar un grup humà de la complexitat del primer planter blaugrana? Amb Piqué repetim la magnífica operació que van fer en el su moment amb en Gerard, el qual per cert no ha sigut aquesta temporada ni titular al Recreativo. Ens pispen una joia de la pedrera que tornem a fitxar anys després a un preu multimilionari. Gran negoci. És amb jugadors de segona fila, com ho són molts dels noms que estan sortint a la premsa, que guanyarem la Champions? Tinc molt clar que Laporta i el seus són ben capaços de deixar el club en un carreró sense sortida. Quan d'algú es qüestiona la seva legitimitat no hi ha res millor que recórrer a la democràcia i que siguem el socis els que prenguem la paraula.
César Romero García
Soci nº 45543 del F.C. Barcelona